0 Vaša košarica
Izdelkov v košarici: 0
Skupni znesek: 0,00 €

V nakupovalni košari ni artiklov.

Pomoč in podpora
info@pasjastacuna.si l  068 687 747

Brezplačna dostava
za vsa naročila nad 39,00 €!

Kako oddam naročilo?

Ko najdeš želen izdelek, moraš nanj najprej klikniti. To te bo pripeljalo na produktno stran izdelka, kjer lahko vidiš več fotografij in podrobne opise. Na desni strani je zelen okvirček v katerem se nahaja gumb "v košarico". Če je izdelek na voljo v več velikostih, je nad ceno možnost izbire velikosti in jo je potrebno pred dodajanjem v košarico izbrati. Ko dodaš izdelek v košarico, se bo prikazalo okno, ki te bo vprašalo ali želiš nadaljevati z nakupovanjem ali nakup zaključiti. V primeru, da želiš dodati še kakšen izdelek, klikneš "nadaljuj z nakupovanjem" in ponoviš postopek opsian do tukaj, če pa ne želiš nobenega izdelka več, klikni gumb "na blagajno". To te pripelje na stran "Zaključi nakup", kamor pod številko 1 vpišeš svoje podatke, pod številko 2 izbereš način dostave in pod številko 3 način plačila. Če imaš kodo za popust, jo vpišeš pod tem okencem. Pri številki 4 je pregled naročila, kjer vidiš vse izdelke, ki si jih naročil. Še enkrat preglej podatke naročila, nato pa klikni na gumb "oddaj naročilo".  

 

Kako vem, da je naročilo uspešno oddano?

Če je naročilo uspešno oddano, se ti bo po oddaji naročila prikazalo obvestilo, da je bilo naročilo uspešno oddano, vidna pa bo tudi številka naročila. Kmalu za tem boš dobil/a tudi potrditev naročila na svoj e-mail, ki si ga vpisal/a pri naročilu. Če se ti obvestilo o uspešni oddaji naročila ne prikaže in če ne dobiš potrditvenega sporočila na svoj e-mail, te prosimo, da nas kontaktiraš na e-mail naslov info@pasjastacuna.si ali na telefonsko številko 068 687 747.

 

Kdaj prejmem paket?

Če naročiš paket med delavnikom do 13. ure, bomo paket odposlali še isti dan. Za dostavo skrbi Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan, najkasneje pa v treh delovnih dneh. Če naročiš paket med vikendom ali prazniki, bomo paket oddali prvi naslednji delovni dan, paket pa bo pri tebi naslednji delovni dan. Če je v paketu izdelek, ki ga ni na zalogi ali je rok dobave daljši, bo celoten paket dostavljen takrat, ko bodo vsi izdelki na zalogi. Če pri izdelku ni obvestila o daljšem dobavnem roku, vas o tem obvestimo na vaš e-mail naslov. 

 

Kaj se zgodi, če me ni doma za prevzem paketa?

Če te ni doma, ko paketek prispe na tvoj naslov, ti bo poštar pustil obvestilo, da te paket čaka v eni izmed poslovalnic. Tja ga lahko greš iskat v času njihovih uradnih ur v roku 15 dni od prejema obvestila. Če pa že vnaprej veš, da te takrat ne bo doma, lahko pri naročilu vpišeš drug naslov za dostavo, poštar pa ti ga bo prinesel tja. 

 

Kakšni so stroški pošiljanja paketa?

Stroški pakiranja in dostave so 3,9€, pri naročilu v vrednosti nad 39€ pa te stroške krijemo mi. Pri plačilu po povzetju ni dodatnih stroškov, plačaš točno toliko, kot piše v tvoji košarici.  

 

Kako plačam paket?

Na voljo imaš več možnosti. Paket lahko plačaš po povzetju (poštarju z gotovino, ko ti bo dostavil paket), lahko ga plačaš po predračunu preko spletne banke ali na bančnem okencu, imamo tudi možnost plačila s plačilno kartico (MasterCard, Visa in Visa Electron) ali ap plačilo preko Paypal. Možnost plačila izbereš pri zaključku naročila, pod številko 3, "Način plačila".