0 Vaša košarica
Izdelkov v košarici: 0
Skupni znesek: 0,00 €

V nakupovalni košari ni artiklov.

Pomoč in podpora
info@pasjastacuna.si l  068 687 747

Brezplačna dostava
za vsa naročila nad 39,00 €!

Pomoč pri nakupu

 

V kolikor potrebuješ pomoč pri nakupu ali pa imaš vprašanje glede izbire pravega izdelka, se obrni na nas - z veseljem ti bomo pomagali in svetovali. 

E-naslov: info@pasjastacuna.si

Telefon: 068 687 747 (dosegljivi smo vsak delovni dan med 10. in 16. uro)

Facebook messenger: Pasje novičke in nasveti  

 

Telefonsko naročilo ali naročilo preko e-pošte

 

Če ti nakupovanje preko spleta ne gre najbolje od rok, nas lahko tudi pokličeš ali nam pošlješ e-pošto in nakup namesto tebe opravimo mi :)

 

Postopek nakupa

  

DODAJANJE ARTIKLA V NAKUPOVALNO KOŠARICO 

Na spletni strani www.pasjastacuna.si klikni na artikel, ki ga želiš kupiti in nato klikni na gumb »V KOŠARICO«. Kadar je pri izdelku možnost izbire dimezije ali teže, izberi željeno opcijo. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želiš nadaljevati nakupovanje, klikni zgornjo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '', kar ti omogoči nadalnje nakupovanje. Če želiš zaključiti nakup, klikni spodnjo povezavo »ZAKLJUČI NAKUP«. Sistem te pripelje v nakupovalno košarico.

 

ODSTRANITEV  IZDELKA IZ NAKUPOVALNE KOŠARICE

Na spletni strani www.pasjastacuna.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se ti (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki si jih med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želiš odstraniti artikel iz nakupovalne košarice, klikni na ikono košarice in križec (x) na desni strani artikla.

 

NAKUPOVALNA KOŠARICA 

Za dokončanje naročila izpolni potrebna polja:

 

1. Podatki o uporabniku

Izpolniti je potrebno zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, telefon, naslov, poštno številko, kraj in država), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu tvoji podatki že shranjeni.

 

1.1 Naslov za dostavo

Če želiš dosatvo paketa na naslov, ki je drugačen od tvojega "domačega" naslova, obkljukaj »dostava na drug naslov« in odprlo se bo novo okence, v katerega vpišio vse zahtevane podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico: ime, priimek, naslov, poštna številka, kraj in država.

 

2. Strošek dostave 

Izberi dostavno službo, katera bo paket dostavila na naslov za dostavo. Zraven se ti izpiše tudi strošek dostave, ki je za vrednosti nakupa nad 39,00 eur zate brezplačen. Strošku dostave pri naročilih pod vrednostjo 39,00 eur se prav tako lahko izogneš z izbiro osebnega prevzema pošiljke na našem naslovu.

 

3. Način plačila 

Uporabnik mora izbrati način plačila. Izbira lahko med naslednjimi načini plačila: plačilo po povzetju, plačilo po UPN (predračun), plačilo preko Paypal-a, plačilo s kreditno ali plačilno kartico ali plačilo preko Monete.

 

Koda za popust 

V kolikor okaš veljaven kupon za popust, jo vpiši v polje, označeno s »Koda za popust« in klikni gumb potrdi.

 

4. Pregled naročila  

Prikazani so izdelki, ki si jih med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključiš naročilo.

 

ZAKLJUČEK NAROČILA

S klikom na gumb »ZAKLJUČI NAROČILO« je naročilo zaključeno in spremembe niso več mogoče. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše naslednje besedilo: »Tvoje naročilo je bilo uspešno. Zahvaljujemo se ti za nakup v spletni trgovini Pasja Štacuna. Številka tvojega naročila je: xxxx. Na tvoj e-mail naslov ti bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa.«

 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila boš po elektronski pošti prejel obvestilo, da je naročilo sprejeto. Če si registriran uporabnik Pasje Štacune so ti na spletni strani Pasje Štacune vselej dostopni podatki o statusu in vsebini tvojega naročila. Pasja Štacuna te lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče na tvojo kontaktno telefonsko številko.  

Pri dobavi artiklov, ki jih Pasja Štacuna nima na zalogi v lastnem skladišču, je Pasja Štacuna izključno vezana na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Pasje Štacune. Prek elektronske pošte te bomo sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in ne bi več želel čakati na naročene izdelke, nam lahko to kadarkoli sporočiš (info@pasjastacuna.si), mi pa bomo artikel odstranili iz naročila in ti vrnili morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri ali dobavil ali pa celotno naročilo stornirali. Če dobavitelj Pasji Štacuni ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko Pasja Štacuna tvoje naročilo zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve tvoje naročilo preneha veljati. Pasja Štacuna Katja Jager s.p. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Pasja Štacuna nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

POSTOPEK NAKUPA ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na koncu vpisovanja podatkov o uporabniku pravna oseba vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila, le da si pri posameznih naročilih pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun podjetja Pasja Štacuna Katja Jager s.p. po predračunu.