OBIŠČI NAS V TRGOVINI: Vabimo te, da nas obiščeš v trgovini na Mariborski 45 v Celju. Tudi tvoj kuža je dobrodošel :)

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Pasja Štacuna so sestavljeni v skladu z Zakonom o  varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZeKom-1). 

Spletna stran www.pasjastacuna.si je v lasti podjetja PASJA ŠTACUNA Matija Grdina s.p., Dramlje 87, 3222 Dramlje, Slovenija, matična številka: 6485758000, davčna številka: 54908299.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Pasja Štacuna, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Pasjo Štacuno in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

1 VRSTE UPORABNIKOV

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Pasja Štacuna postane obiskovalec gost Pasje Štacune, z registracijo v spletno trgovino Pasja Štacuna pa postane član Pasje Štacune. Gost in član Pasje Štacune (uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Pasja Štacuna. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu. Registracija uporabnika je možna tudi med postopkom nakupa.

2 DOSTOPNOST INFORMACIJ

Pasja Štacuna se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

1) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),

2) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

3) bistvene lastnosti artiklov oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

4) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

5) pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

6) jasno in nedvoumno določene cene, iz katerih je razvidno tudi, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve

7) način plačila in dostave,

8) časovno veljavnost ponudbe,

9) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

10) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3 PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba v spletni trgovini Pasja Štacuna ažurira in spreminja pogosto in hitro. 

OZNAKE ARTIKLOV

  • Artikel z oznako »Edo priporoča« prodajni svetovalec Pasje Štacune zaradi lastnosti izdelka ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec in Pasja Štacuna zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.
  • Artikel z oznako popusta ima znižano ceno glede na redno ceno, odstotek znižanja pa je naveden ob artiklu.
  • Artikel z oznako »Novo« je na novo dodan artikel v ponudbo Pasje Štacune. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
  • Artikli pod oznako »Priljubljeni izdelki« so artikli, ki jih uporabniki glede na ostale artikle kupujejo pogosteje.

4 NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med podjetjem PASJA ŠTACUNA Katja Jager s.p. in kupcem je v spletni trgovini Pasja Štacuna sklenjena v trenutku, ko Pasja Štacuna kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje PASJA ŠTACUNA Matija Grdina s.p. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja PASJA ŠTACUNA Matija Grdina s.p. in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

5 NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina Pasja Štacuna omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije, 
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s Paypalom na račun podjetja,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron) preko podjetja PayWiser,  ki je locirano v Gdańsk at ul. Arkońska 6/A3, poštna številka: 80-387, KRS: 0000227278,
  • preko mobilnega telefona z Moneto.

6 DOSTAVA

Pakete za nas dostavlja Pošta Slovenije in je možna na vse naslove znotraj Republike Slovenije.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov, na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljalec pustil sporočilo, s katerim lahko paket dvignete v poslovalnici Pošte Slovenije, ki je navedena na sporočilu.

ROK DOSTAVE 

V primeru plačila po povzetju, preko Paypala, preko Monete ali s plačilnimi karticami MasterCard, Visa in Visa Electron, odpošljemo naročila oddana med delavnikom pred 13. uro še isti dan. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu odpošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila oddana med vikendom in prazniki pošljemo naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se upošteva le-ta. Pošta Slovenije večino paketov dostavi že naslednji delovni dan, najkasneje pa v roku treh delovnih dni. 

STROŠEK DOSTAVE

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu v vrednosti do 39,00 eur so 3,9 eur, pri nakupu v vrednosti nad 39 eur pa je strošek dostave brezplačen. 

Opozorilo: ti pogoji in stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Znesek za odkupnino je enak znesku za plačilo, ki smo ga posredovali mi, brez dodatnih stroškov dostavljalcu.

7 IZDAJA RAČUNA

Pasja Štacuna izda račun po naročilu in pred dostavo paketa in ga priloži v paket, ali pa ga po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje v pdf formatu na njegov e-naslov. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

8 CENA

Cena v spletni trgovini Pasja Štacuna je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene so brez DDV, prav tako se DDV ob nakupu ne zaračuna, saj podjetje PASJA ŠTACUNA Matija Grdina s.p. ni davčni zaveznec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.  

Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Pasja Štacuna kupcu omogočila odstop od nakupa. 

9 KODA ZA POPUST 

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Pasja Štacuna in je časovno omejena. Po izteku tega roka je koda za popust neveljavna. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Pasje Štacune ali v drugih medijih.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb »NA BLAGAJNO«. Vpišite zahtevane podatke o uporabniku, naslov za dostave in izbertire na čin plačila.
  • Na zaključku blagajne v okence »Koda za popust« vpišete kodo za popust in kliknite gumb »POTRDI«.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

10   POSTOPEK NAKUPA

DODAJANJE ARTIKLA V NAKUPOVALNO KOŠARICO 

Na spletni strani www.pasjastacuna.si kliknite na artikel, ki ga želite kupiti in nato kliknite na gumb »V KOŠARICO«. Kadar je pri izdelku možnost izbire dimezije ali teže, izberite željeno opcijo. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite zgornjo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem'', kar vam omogoči nadalnje nakupovanje. Če želite zaključiti nakup, kliknite spodnjo povezavo »ZAKLJUČI NAKUP«. Sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

ODSTRANITEV  IZDELKA IZ NAKUPOVALNE KOŠARICE

Na spletni strani www.pasjastacuna.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti artikel iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec na desni strani artikla.

NAKUPOVALNA KOŠARICA

Za dokončanje naročila mora uporabnik izpolniti potrebna polja:

1. Podatki o uporabniku

Izpolniti je potrebno zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, telefon, naslov, poštno številko, kraj in država), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

1.1 Naslov za dostavo

Če želi uporabnik paket dosatviti na naslov, ki je drugačen od uporabnika, naj obkljuka »dostava na drug naslov« in odprlo se bo dodatno polje, v katerega se vpišejo vsi zahtevani podatki, ki so označeni z rdečo zvezdico: ime, priimek, naslov, poštna številka, kraj in država.

2. Strošek dostave 

Uporabnik mora izbrati način dostave. Izbere lahko dostavo na svoj dom ali kateri drug naslov preko dostavne službe Pošta Slovenije d.o.o., katera bo paket dostavila na naslov za dostavo. Druga možnost pa je prevzem paketa na sedežu podjetja PASJA ŠTACUNA Matija Grdina s.p. na naslovu Jarmovec 1a, 3222 Dramlje, za kar stroškov pakiranja in dostave podjetje PAJSA ŠTACUNA Matija Grdina s.p. ne zaračunava. V primeru prevzema paketa na sedežu podjetja se je potrebno predhodno dogovoriti za dan in uro prevzema paketa, za kar nas lahko kontaktirate na e-mail naslov info@pasjastacuna.si ali telefonsko številko 068 687 747.  

3. Način plačila 

Uporabnik mora izbrati način plačila. Izbira lahko med naslednjimi načini plačila: plačilo po povzetju, plačilo po UPN (predračun), plačilo preko Paypal-a, plačilo s kreditno ali plačilno kartico ali plačilo preko Monete.

Koda za popust

Če ima uporabnik veljaven kupon za popust, jo vpiše v polje, označeno s »Koda za popust« in klikne gumb potrdi.

4. Pregled naročila 

Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

ZAKLJUČEK NAROČILA

S klikom na gum »ODDAJ NAROČILO« je naročilo zaključeno in spremembe niso več mogoče. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše naslednje besedilo: »Tvoje naročilo je bilo uspešno. Zahvaljujemo se ti za nakup v spletni trgovini Pasja Štacuna. Številka tvojega naročila je: xxxxxxxxx."

11 POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Članu Pasje Štacune so na spletni strani Pasje Štacune vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pasja Štacuna lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.  

Pri dobavi artiklov, ki jih Pasja Štacuna nima na zalogi v lastnem skladišču, je Pasja Štacuna izključno vezana na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Pasje Štacune. Prek elektronske pošte Pasja Štacuna kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Pasji Štacuni (info@pasjastacuna.si), ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavila ali pa celotno naročilo stornirala. Če dobavitelj Pasji Štacuni ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko Pasja Štacuna naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Podjetje PASJA ŠTACUNA Katja Jager s.p. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Pasja Štacuna nima na zalogi v lastnem skladišču.

12 POSTOPEK NAKUPA ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na koncu vpisovanja podatkov o uporabniku pravna oseba vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila, le da si pri posameznih naročilih pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun podjetja PASJA ŠTACUNA Katja Jager s.p. po predračunu.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Pasje Štacune. 

13 PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži podjetju na obrazcu (klikni tukaj za prenos obrazca) ali z nedvoumno izjavo, ki jo pošlje na info@pasjastacuna.si, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@pasjastacuna.si.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti po pošti na naslov: PASJA ŠTACUNA Matija Grdina s.p., Dramlje 87, 3222 Dramlje, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe (npr. pasji portreti).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.

14 STVARNE NAPAKE

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

15 PREVZEM ARTIKLOV, VRNJENIH IZ OBRAVNAVE GARANCIJE ALI STVARNE NAPAKE

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupcu bo artikel vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Mariborska 45, 3000 Celje, Slovenija. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Pasja Štacuna in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

16 VARNOST

Pasja Štacuna uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec Pasja Štacuna in PayWiser. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku podjetja PASJA ŠTACUNA Matija Grdina s.p.

17 VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Z nakupovanjem v spletni trgovini Pasja Štacuna uporabnik dovoljuje, da PASJA ŠTACUNA Matija Grdina s.p. kot upravljalec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke s strani uporabnika in podatke o vsebini nakupov zbira in obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Pasja Štacuna se zavezuje, da bo osebne podatke in ostale podatke, zbrane ob oddaji naročila, varovala v skladu z ZVOP-1, ščitila pred razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim osebam. Pasja Štacuna navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pasja Štacuna lahko avtomatsko zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi računalnika, iz katerega je bil opravljen vstop v spletno trgovino www.pasjastacuna.si. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, obiskanih v spletni trgovini Pasje Štacune. PASJA ŠTACUNA Matija Grdina s.p. te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine in optimizacijo.

Pasja Štacuna za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov Pasje Štacune: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslov za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s Pasjo Štacuno.

18 KOMUNIKACIJA

Pasja Štacuna bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Podatke uporabnikov lahko uporabi tudi za namene internih tržnih raziskav in obveščanje kupcev o novostih in akcijah v spletni trgovini www.pasjastacuna.si.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Pasja Štacuna izrecno spoštovala.

 19 PRAVNO OBVESTILO 

Spletna trgovina Pasja Štacuna in vsi podatki na njej, fotografije artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

20 OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Pasja Štacuna se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Pasja Štacuna včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Pasja Štacuna kupca obvestila spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

21 IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

22 PRITOŽBE IN SPORI

Pasja Štacuna spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pasja Štacuna se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pasjastacuna.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Pasja Štacuna bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Pasja Štacuna se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Pasja Štacuna prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

23 IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Katja Jager s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 24 IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV 

Vse informacije na straneh spletne trgovine Pasja Štacuna (www.pasjastacuna.si), so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene kot nadomestilo za nasvete veterinarja ali drugega veterinarskega ali strokovnega osebja,  prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno veterinarsko pomoč, saj niso priznana s strani veterinarskih avtoritet ali avtoriotet, ki se ukvarjajo s pasjim vedenjem.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v tej spletni trgovini niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni.

V primeru, da ima domača žival zdravstvene težave, se pred uporabo izdelkov iz spletne trgovine Pasja Štacuna posvetujte z veterinarjem.